AD ASTRAN 9 OHJETTA MENESTYKSEEN

AD ASTRAN 9 OHJETTA MENESTYKSEEN

1. Kehitä itseäsi ja yritystäsi koko ajan. Jos yritys ei uudistu, se kuolee. Älä pelkää epäonnistumista, se on osa kehitystä ja tie menestykseen. Opiskele menestyjiltä ja vältä suuri osa vaikeuksista, mitkä maksavat aikaa ja rahaa. Nosta vaatimustasoasi. Tee enemmän, älä tyydy keskinkertaiseen.

2. Laadi tavoitteet ja strategia. Määrittele selkeä tavoite ja tee suunnitelma miten saavutat sen. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Käytä luovuutta ajattele kuin asiakkaasi. Ratkaise miten saisit tuotua eniten lisäarvoa asiakkaalle suhteessa kilpailijoihin. Kommunikoi asiat selkeästi ja rakenna tavoitteet osaksi yrityksesi toimintakulttuuria.

3. Työskentele ahkerasti ja määrätietoisesti tavoitteitesi eteen. Menestys syntyy pienistä toimista, joita toistetaan määrätietoisesti päivästä toiseen. Usko itseesi, äläkä luovuta. Luovuttajat eivät ikinä voita ja voittajat eivät ikinä luovuta.

4. Valitse oikeat ihmiset ympärillesi ja johda heitä oikein. Panosta rekrytointiprosessiin, jotta löydät oikeat tekijät tiimiisi. Työtyytyväisyys korreloi asiakastyytyväisyyden kanssa. Motivoi ja palkitse hyvät työntekijät.  Älä yritä hallita itse kaikkea, vaan opi delegoimaan ja anna ihmisille valtaa vaikuttaa omaan työnkuvaansa ja tekemiseen.

5. Rakasta mitä teet ja tee mitä rakastat. Mitä tahansa teetkin, tee se intohimolla. Meillä on vain yksi elämä, älä käytä aikaasi sellaisiin asioihin jotka eivät edistä onnellisuuttasi. Huolehdi terveydestäsi ja ajattele positiivisesti. Harjoittele kiitollisuutta ja anteeksiantoa. Pyri tasapainoon ja hyvään elämään.

6. Ole rehellinen. Älä valehtele itsellesi tai asiakkaallesi. Älä oikaise asioissa pönkittääksesi egoasi. Vain totuus ratkaisee ja luo pohjan menestykselle. Opi vastaanottamaan kritiikkiä. Vaikeimmat asiakkaasi ovat tärkeimmät asiakkaasi.

7. Panosta myyntiin ja markkinointiin. Luo brändi, joka puhuttelee asiakaskuntaasi. Luo tunneyhteys asiakkaisiisi. Paras myyjä saa yhteyden asiakkaaseen ja asettaa tavoitteet korkealle.

8. Tunne numerosi. Jokaisen tulee tuntea liiketoimintansa taloudellinen rakenne. Myynti kertoo tärkeää informaatiota, jota tulee hyödyntää jatkuvasti liiketoiminnan kehittämiseen. Kannattavuus on kaiken liiketoiminnan perusta.

9. Anna hyvän kiertää. Pyri vaikuttamaan positiivisesti toimintaympäristöösi. Jos menestyt, anna siitä myös muille. Tue rahallisesti tai käytä aikaasi tärkeiden asioiden edistämiseen.

No Comments

Post A Comment